[linux] šen routeš met router

Wo Jul 26 09:35:10 CEST 2006

Afgelopen week heb ik een vraag gesteld over het opzetten van een
huis-netwerkverbinding voor een linux + ms win doos. Een van mijn vragen
betrof het gebruik van een switch of router. Waarom het werkt weet ik
nog niet (het nag2-boek is wel besteld, maar onderweg), maar de aanslui-
tingsproblematiek was beperkt tot het inprikken van de kabels in de
router (waar ik meer vertrouwen in had dan een switch, en het verschil
was niet meer dan e 10), en hop => verbinding.
Dank voor de adviezen.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl