[linux] Re: International keyboard voor SuSE 10?

Bram Mertens bram.mertens op sofico.be
Wo Mrt 1 15:55:51 CET 2006

linux-bounce op lists.nllgg.nl wrote on 01/03/2006 14:25:04:
> Vinden jullie trouwens aanmerkelijke voordelen zitten in SuSE 10 boven
> - wat ik nog steeds tevreden gebruik - 9.3?

Als SuSE 10 ls versie 5 aan boord heeft zou het voor installaties van
WebSphere wel beter zijn (zie ook mijn post van enkele dagen terug).
Momenteel hebben we een nogal vuile work-around: ls aan de kant gezet en
vervangen door een script dat de echte ls aanroept en m.b.v. awk de
kolommen op de (volgens IBM) juiste plek zet.

Closed source tsss...

mvg

Bram