[linux] Wanneer browser niet java-compatible (b)lijkt

Vr Mrt 17 21:20:38 CET 2006

Op de website allesoversterrenkunde.nl/ lukt het mij niet meer de
sterrenkaart boven ons land te tonen. Wanneer je daar klikt op
"sterrenhemel" zou je een beeld moeten krijgen van de sterrenhenel boven
ons land, maar die pagina blijft leeg bij mij. Toch denk ik de benodigde
java-rpm's te hebben geïnstalleerd (bv. java-1_4_2-sun-1.4.2.08-0.1, en
java-1_5_0-sun, 1_4_2 lijkt ook nodig te zijn). Iemand een suggestie wat
de reden hiervan kan zijn?
bvd

--
Julien Michielsen