[linux] Re: Of de moeite van het proberen niet waard .... ?

Do mei 18 08:52:33 CEST 2006

On Tue, 16 May 2006, Jan Gnodde wrote:

> In k3b, onder het menu Instellingen -> k3b instellen... kun je aangeven waar
> k3b de benodigde programma's kan vinden. Als daar een verkeerd pad staat voor
> growisofs dan krijg je inderdaad een foutmelding.
>
> Jan.

Inmiddels staat de boel op dvd: had het verkeerd gedaan, en het iso-
immage met mount -o gemount. Dit om dan via growisofs de hele boel naar
dvd te schrijven. Maar k3b weet dit te omzeilen, en het hele iso-immage
direct naar dvd te schrijven. Dat lijkt allemaal goed gegaan te zijn, en
na de verzending hiervan zal ik zien of de boel ook op wil starten.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl