[linux] Re: Of de moeite van het proberen niet waard .... ?

Do mei 18 08:56:13 CEST 2006

On Thu, May 18, 2006 at 08:52:33AM +0200, Julien Michielsen wrote:
> Inmiddels staat de boel op dvd: had het verkeerd gedaan, en het iso-
> immage met mount -o gemount. Dit om dan via growisofs de hele boel naar
> dvd te schrijven. Maar k3b weet dit te omzeilen, en het hele iso-immage
> direct naar dvd te schrijven. Dat lijkt allemaal goed gegaan te zijn, en
> na de verzending hiervan zal ik zien of de boel ook op wil starten.

overigens is per vandaag de DVD iso beschikbaar bij opensuse.

het wegbranden van de iso doe je niet door zaken te mounten en te
klieren met losse tools als je k3b wil gebruiken.

gewoon k3b starten en vertellen dat je een dvd iso weg gaat kladden op
een glimmend schijfje... klik, klik, klik, en daar issiedan...

(ik zie dat je weer hebt kunnen starten.... ;-)

--
http://www.linux-it.nl