[linux] Re: thunderbird filter vraag (was Toch niet stil gebleven ... ? )

Paul Wiegmans p.c.wiegmans op hccnet.nl
Do Okt 5 20:13:01 CEST 2006

Jasper Reuhman schreef:

> Zou je niet kunnen filteren op het 'to' adres? Ik gebruik zelf gmail
> filters, en ik filter op *@lists.nllgg.nl. (in geval van een
> specifieke nllgg-linux filter, zou je dus kunnen filteren op
> 'to=linux op lists.nllgg.nl'.)
>
> Ik heb geen idee of dit mogelijk is in Thungerbird, maar lijkt me wel?

Ik zie heel duidelijk 'Antwoord-naar: linux op lists.nllgg.nl' in alle
berichten van de list. Als je nu filtert op 'Reply-to:' komt het
allemaal in de juiste map.

groeten
Paul Wiegmans