[linux] Re: OpenSuse : geen toetsenbord in X

Jasper Reuhman j.reuhman op gmail.com
Vr Okt 6 18:49:08 CEST 2006

Ik heb nog nooit (Open)Suse gebruikt, maar misschien zou je eens kunnen
kijken wat voor driver je keyboard gebruikt - dit kan je vinden in de
/etc/X11/xorg.conf of /etc/X11/xfree86.conf file. Als je hier iets omlaag
scrollt vind je al snel een sectie 'InputDevice' met identifier 'Keyboard'.
Er zijn, voor zover ik weet, twee mogelijke keyboard drivers. Dit kan zijn:

Driver "keyboard" of Driver "kbd"

Misschien kan je deze eens proberen te veranderen.

(Ik maak zelf gebruik van Slackware, dus configureer het meeste handmatig.
Misschien is er een (makkelijkere) grafische manier om dit in te stellen.)
---
Jasper Reuhman
J.Reuhman op gmail.com