[linux] Onophoudelijk terugkerende webpagina's

Za Okt 7 23:20:54 CEST 2006

Kort geleden wees een vriend mij op een sane-webpagina. Had ik daar maar
niet naar gekeken: de eerste keer dat ik naar die pagina keek vond ik de
nogal stevig gevulde billen in de hoge rijglaarzen wel aardig om te
zien, maar de pagina heeft zich in mijn firefox vastgezogen, en blijft
een aantal tabs vullen. De URL (maar wees gewaarschuwd) is
http://www.xs4all.nl/~ljm/SANE/gimp3.jpg.
Hoe draai je zo'n bloedzuiger de nek om, dat hij voor eens en altijd het
riool ingaat?
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl