[linux] Re: Onophoudelijk terugkerende webpagina's

Za Okt 7 23:49:16 CEST 2006

On Sat, 7 Oct 2006, Julien Michielsen wrote:

> Kort geleden wees een vriend mij op een sane-webpagina. Had ik daar maar
> niet naar gekeken: de eerste keer dat ik naar die pagina keek vond ik de
> nogal stevig gevulde billen in de hoge rijglaarzen wel aardig om te
> zien, maar de pagina heeft zich in mijn firefox vastgezogen, en blijft
> een aantal tabs vullen. De URL (maar wees gewaarschuwd) is
> http://www.xs4all.nl/~ljm/SANE/gimp3.jpg.
> Hoe draai je zo'n bloedzuiger de nek om, dat hij voor eens en altijd het
> riool ingaat?

Ik zie het probleem niet zo. Dat wil zeggen ik zie niets op de betreffende
site wat ook maar in de verste verte kan verklaren wat je schijnt mee te
maken. De file is zo te zien gegenereerd en niet met een text editor
gedaan en er staat 1 lege HREF tag in (niets tussen A en /A) maar daar
houd het wel mee op.

Je hebt toch niet abusievelijk aan de onwaarschijnlijkheidsaandrijving
gezeten? ;-)

Hugo.

--
	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
	    This message is using 100% recycled electrons.