[linux] Re: Onophoudelijk terugkerende webpagina's

Zo Okt 8 17:47:32 CEST 2006

On Sun, 8 Oct 2006, Julien Michielsen wrote:

> Heb geen idee hoe het mogelijk is dat deze URL op enige manier actief
> blijft, en iedere keer drie actieve tabs in blijft nemen. En, ook al
> sluit je de tabs, ze de volgende keer weer drie keer inneemt. De maker
> van deze pagina (ljm) zal naar ik aanneem niets vervelends op het oog
> gehad hebben, en ook mijn browser (firefox) vertrouw ik helemaal. Maar
> op de een of andere manier blijft die pagina actief in het geheugen. Net
> zoals je door op het pijltje rechts op de URL-balk te klikken een aantal
> sites kunt zien waar je recentelijk geweest bent. Wanneer ik dat "URL-
> [...]

Preferences ==> Privacy ==> History
En je kan natuurlijk ook even de URL opzoeken in je config files. (grep
is your friend!)

Maar je browser vertrouwen is niet erg in overeenstemming met de harde
werkelijkheid die internet vandaag is.

Hugo.

--
	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
	    This message is using 100% recycled electrons.