[linux] Re: Onophoudelijk terugkerende webpagina's

Zo Okt 8 21:59:15 CEST 2006

Hugo van der Kooij wrote:

> Preferences ==> Privacy ==> History
> En je kan natuurlijk ook even de URL opzoeken in je config files. (grep
> is your friend!)

Een andere mogelijkheid (die ik reeds had benut) is het uitwissen van de
 history onder "Go" met ^H, maar dat wilde niet: haar billen blijven een
aantal tabs vullen ('t zijn ook niet de kleinste ;-)
Wat wel wilde (dank voor jouw indirecte suggestie) was een find naar
SANE/gimp3.jpg in de hele dir-reeks onder .mozilla/firefox. Zo kreeg ik
 een regel met het betreffende bestand in het  prefs.js-bestand. Binnen
dat bestand hadden de billen zich in drievoud achter de
browser.startup.homepage genesteld.

> Maar je browser vertrouwen is niet erg in overeenstemming met de harde
> werkelijkheid die internet vandaag is.

Dit was waarheid in drievoud ;-)

--
Julien Michielsen