[linux] Re: Hans Reiser opgepakt

Do Okt 12 10:14:55 CEST 2006

On Thu, Oct 12, 2006 at 02:57:41AM +0200, Johan Wevers wrote:
> systeem draait 100% ext2) maar waarom zou SUSE daarmee stoppen? Is de
> code van Reiserfs zo'n puinzooi dat niemand anders zich daarin gaat
> wagen voor onderhoud of zo? Zo ja, dan zou het uberhaupt nooit in de
> kernel terecht mogen komen. Zo nee, je weet van tevoren dat een
> ontwikkelaar kan wegvallen. Ook bij Open Source. Geen zin meer,
> verongelukt, whatever. Of gearresteerd.

ik kan hele verhalen ophangen maar ik zou je willen uitnodigen om de
threads in de diverse lists eens te volgen over Reiser en reiserfs (v4)
zelf. De man lijkt op zijn minst controversieel te zijn en het aantal
mensen wat met hem samen reiserfs onderhouden schijnt beperkt te zijn.

--
http://www.linux-it.nl