[linux] Re: Hans Reiser opgepakt

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Do Okt 12 02:57:41 CEST 2006

Roeland Th. Jansen wrote:

>wellicht bekend al een tijdje. Hans' vrouw is verdwenen onder verdachte
>omstandigheden.

Vanmorgen gelezen op tweakers.net en Slashdot.

>Om even bij linux te blijven: SUSE stopt met het gebruik van reiserfs
>als default (hehe..)

Niet dat ik zo'n fan van Reiserfs ben (ik heb er geen ervaring mee, mijn
systeem draait 100% ext2) maar waarom zou SUSE daarmee stoppen? Is de
code van Reiserfs zo'n puinzooi dat niemand anders zich daarin gaat
wagen voor onderhoud of zo? Zo ja, dan zou het uberhaupt nooit in de
kernel terecht mogen komen. Zo nee, je weet van tevoren dat een
ontwikkelaar kan wegvallen. Ook bij Open Source. Geen zin meer,
verongelukt, whatever. Of gearresteerd.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html