[linux] Re: Compileren kernel en installeren van (zelf gecompileerde) modules

Ton Boelens ton.boelens op gmail.com
Vr Okt 13 10:35:43 CEST 2006

Op 13-10-06 heeft Ton Smeele<ton op superspace.nl> het volgende geschreven:

> The Linux Kernel Primer, Claudia Salzberg Rodriguez etc, Prentice Hall,
> ISBN 0-13-118163-7

> Of het begrijpbaar is hangt natuurlijk van je voorkennis af, het boek
> heeft een stevige diepgang, geeft ruimschoots voorbeelden uit de kernel
> van allerlei structuren en gaat specifiek in op het schrijven van
> modules. NB: engelstalig.

Hoi Ton,

Ik heb wel wat ervaring met Linux, maar zoek iets dat niet voor
'ingewijden' is, maar juist mensen kan inleiden in dit gebied. Ik heb
vaak moeite met lectuur, die veronderstelt dat je een HBO of WO
informatica vooropleiding hebt.

Bedankt in ieder geval voor je reply.

Ton.