[linux] Re: Zou dat een spam-oplossing kunnen zijn?

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Vr Okt 13 12:53:07 CEST 2006

Op 13-10-06 heeft Julien Michielsen<julien op michkloo.xs4all.nl> het
volgende geschreven:
> Wanneer men automatisch een echt groot bestand retourneert naar het
> spam-versturend adres. Heb zojuist gekeken wat er achter de From-header
> staat, en die lijken wel verband te houden met een bedrijf dat er wel
> niet echt op zitten te wachten kernels in hun postbus geduwd te krijgen.
>
> Of zie ik iets hier verkeerd (of niet)?

Lijkt me dat dit toch vaak niet de echte boosdoeners zijn (ook al
hebben ze een open-relay).

> --
> Julien Michielsen
> julien op michkloo.xs4all.nl

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman