[linux] Re: Hans Reiser opgepakt

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Zo Okt 15 01:33:49 CEST 2006

> 10.2 default = ext3.
> ik hoor teveel mensen die een f* up FS hebben vanwege reiser. Zoiets kan
> je nu net even niet hebben als er linux het bedrijf binnen geschoven
> wordt.

Dit wil ik even nuanceren: voor een data-store van bijvoorbeeld Squid
voldoet het uitstekend: veel kleine files (gemiddeld 13KB - gechecked)
en dan performed reiser leuk. Maar je wilt 't niet gebruiken als je data
heel belangrijk is. Recoveren, heb ik gehoord, schijnt wat problematisch
te zijn. Voor squid geen probleem natuurlijk: makefs, squid -z en gaan.

Maar waar ik wel benieuwd naar ben: hoe kan het reiserfs bij normaal
gebruik stuk gaan?

Folkert van Heusden

--
www.vanheusden.com/multitail - multitail is tail on steroids. multiple
               windows, filtering, coloring, anything you can think of