[linux] logt thunderbird binnenkomende post

Do Okt 19 06:14:49 CEST 2006

Vrees dat er berichten zijn die wèl naar mij toegestuurd zijn, en - neem
ik aan - ook op mijn machine zijn aangekomen, maar ik verder toch niet
kan zien. (_Zeker niet kan lezen_ ;-()
Om maar te beginnen met een voorbeeld:  twee dagen geleden heb ik een
bericht naar de lijst gestuurd om 11u21. Met vrijwel de zelfde tijdstem-
pel teruggekregen, en daarna niet meer dan drie andere berichten terug
gekregen (Re: UPS, alle drie op 18-10, tussen 4 en 5. Tevens heeft een
vriend gezegd mij iets te hebben toegezonden dat ik ook niet in mijn
inbox zie staan.
Kun je ergens zien dat iets is binnengekomen? "Vroeger" kon ik met pine
en het log van procmail van alles zien of het binnengekomen was, maar ik
vrees dat thunderbird die fasciliteit niet heeft. Of toch?
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl