[linux] Re: logt thunderbird binnenkomende post

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Do Okt 19 07:34:22 CEST 2006

Hallo Julien,

Op 19-10-06 heeft Julien Michielsen<julien op michkloo.xs4all.nl> het
volgende geschreven:
> Vrees dat er berichten zijn die wèl naar mij toegestuurd zijn, en - neem
> ik aan - ook op mijn machine zijn aangekomen, maar ik verder toch niet
> kan zien. (_Zeker niet kan lezen_ ;-()
<SNIP>
> Kun je ergens zien dat iets is binnengekomen? "Vroeger" kon ik met pine
> en het log van procmail van alles zien of het binnengekomen was, maar ik
> vrees dat thunderbird die fasciliteit niet heeft. Of toch?

Ik kan in mijn /var/log/messages en mijn /var/log/mail (kijk even in
je postfix o.i.d.naar waar jouw log files staan) eigenlijk alle mail
bewegingen terugvinden.

> --
> Julien Michielsen
> julien op michkloo.xs4all.nl

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman