[linux] Hoe pine-folders lezen met thundb (was Re: logt thundb binnenk. post

Zo Okt 22 18:20:24 CEST 2006

On Thu, 19 Oct 2006, Hugo van der Kooij wrote:
> [...]
..[] knip

> Een goede vraag is dan ook waarom je procmail er uit hebt gezet.

Omdat ik thunderbird volledig voor de binnenkomende post gebruikte:ophalen,
filteren en lezen.
Het is me gebleken dat niet alle binnenkomende post zichtbaar werd met
thunderbird: heb na uitschakeling van dat programma en wederom fetchmail
plus pine te gebruiken mail te zien gekregen die wèl al op mijn machine
zat, maar onzichtbaar bleef. (Zoals dit antwoord van jou.) Echter, thdb
heeft weer belangrijke voordelen, met name spam-detectie en het lezen
van html-post. Het lukt mij nog niet de post uit mijn ~/Mail directory
met thunderbird te lezen, en ook weet ik niet hoe verzonden post daarin
weg te schrijven.
Iemand een suggestie?

> Ontvang je mail zoals je wilt. (POP3, SMTP, ...) en haal het door procmail
> om te sorteren. Benader e.e.a. dan met IMAP lokaal. Kun je elke IMAP
> client voor gebruiken die je wilt.

... hoe te configureren ...

--
Julien Michielsen