[linux] Re: logt thunderbird binnenkomende post

Do Okt 19 07:42:14 CEST 2006

On Thu, 19 Oct 2006, Julien Michielsen wrote:
> Vrees dat er berichten zijn die wèl naar mij toegestuurd zijn, en - neem
> ik aan - ook op mijn machine zijn aangekomen, maar ik verder toch niet
> kan zien. (_Zeker niet kan lezen_ ;-()
> Om maar te beginnen met een voorbeeld:  twee dagen geleden heb ik een
> bericht naar de lijst gestuurd om 11u21. Met vrijwel de zelfde tijdstem-
> pel teruggekregen, en daarna niet meer dan drie andere berichten terug
> gekregen (Re: UPS, alle drie op 18-10, tussen 4 en 5. Tevens heeft een
> vriend gezegd mij iets te hebben toegezonden dat ik ook niet in mijn
> inbox zie staan.
> [...]

Een goede vraag is dan ook waarom je procmail er uit hebt gezet.

Ontvang je mail zoals je wilt. (POP3, SMTP, ...) en haal het door procmail
om te sorteren. Benader e.e.a. dan met IMAP lokaal. Kun je elke IMAP
client voor gebruiken die je wilt.

Hugo.

--
	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
	    This message is using 100% recycled electrons.