[linux] Re: Linux boekhoud pakket

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Di Okt 24 14:09:13 CEST 2006

Op 24-10-06 heeft Cecil Westerhof <cecilwesterhof op xs4all.nl> het volgende
geschreven:

> Ik ben op zoek naar een boekhoud pakket dat onder Linux draait en kan
> exporteren naar een formaat dat kan worden geïmporteerd in Davilex
> en/of SnelStart.
> Ik heb een beetje zitten zoeken met Google en hier kwam ik o.a. Cash
> tegen. Maar dit vind ik niet echt goedkoop en je moet er ook nog eens
> een onderhouds contract bij nemen.
> Ik kwam ook EekBoek tegen. (Is nog gratis ook.) Heeft iemand hier
> ervaring mee, of met een ander programma dat niet te prijzig is?

Cecil,
Kunnen gnucash of kmymoney dit niet?
En er is natuurlijk compiere, maar dat is misschien wat zwaar (open source
ERP-pakket).

Peter