[linux] Re: Linux boekhoud pakket

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Di Okt 24 14:24:58 CEST 2006

> Cecil,
> Kunnen gnucash of kmymoney dit niet?

Van GnuCash heb ik begrepen dat dit meer op de Amerikaanse markt dan
op de Europese markt is gericht.
KMyMoney had ik nog niet van gehoord, dus daar zou ik naar moeten kijken.

> En er is natuurlijk compiere, maar dat is misschien wat zwaar (open
> source
> ERP-pakket).

Dat lijkt mij zeker te heftig. Het 'echte' werk wordt door de
acountant gedaan.

Maar ik ben vooral benieuwd naar ervaringen van mensen.