[linux] Re: Linux boekhoud pakket

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Di Okt 24 19:41:51 CEST 2006

Hugo van der Kooij schreef:

> Volgens mij is een ERP pakket iets geheel anders als een boekhoud pakket.
>
> Maar ik wordt niet gehinderd door te veel kennis van geld.

Een ERP pakket bevat altijd ook andere administratieve delen dan alleen
een 'boekhoudpakket' (maar wat is dat eigenlijk). Dus bezit ook een
crediteuren, debiteuren, inkoop, verkoop en produktieorder gedeelte (als
er al niet meer bijkomt zoals service). Maar er General ledger
(grootboek) zit er wel bij.
> Hugo.

Peter