[linux] Re: Hoe benut je hier de goede plugin?

Wo Okt 25 22:37:22 CEST 2006

On Wed, 25 Oct 2006, Julien Michielsen wrote:

> Vara-kassa stuurt een overzicht van hun televisie-uitzending, die je
> kunt bekijken door op een link te klikken. Dit overzicht is te zien op
> http://vara.dmd.omroep.nl/x/?S7Y1.p9ra2hgZvG.yNbI0hLIAgAE17
> en dan krijg je een aantal programma's die je kunt bekijken. Wanneer ik
> de winterschilder-tips wil bekijken kan ik kiezen tussen media-player en
> real-player, elk van de twee in breed- of small-band. Had gedacht dat
> nphelix.so zou moeten werken, maar een klik daarop geeft mij alleen een
> overzicht van recent gedownloade bestanden. De helix-plugin komt uit
> [...]

Volgens mij wordt deze materie aardig behandeld op:
http://plugindoc.mozdev.org/linux.html

Die link val je zo'n beetje over als je e.e.a. controleert met
about:plugins in firefox of mozilla.

Hugo.

--
	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
	    This message is using 100% recycled electrons.