[linux] waar blijven mijn rsync data?

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Za Okt 28 14:38:19 CEST 2006

hallo, *

ik probeer twee directories te rsyncen. Niets bijzonders dus. Maar.

Hieronder staat het betreffende module in rsyncd.conf. Aanvankelijk
is /home/backup/users leeg, en als ik van een andere machine rsync verwacht
ik dus dat effectief alles gekopieerd wordt. In verbose mode zie ik inderdaad
een enorme rij berichten langskomen. Ik zie ook met df dat er ruimte in
gebruik genomen wordt, maar /home/backup/Users blijft leeg!

Met updatedb en locate zoeken op een paar unieke bestandsnamen van de bron
levert ook niets op..

Het is vast iets heel onnozels, maar ik kom er even niet uit -- heeft iemand
een suggestie?

[Users]
path = /home/backup/Users
comment = User homedir backup