[linux] waar moet ik aan denken bij gepland RAID?

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Zo Sep 3 12:00:18 CEST 2006

Hoi, *

ik wou vandaag een nieuwe computer installeren. Er zit een 80 G harde schijf
in, en ik wou er een tweede in zetten, maar die is nog niet binnengekomen.
Bedoeling is, ze zoveel mogelijk parallel (dus als backup van elkaar) te
zetten. En ik wou vandaag in ieder geval vast beginnen met de wel aanwezige
schijf. Kan iemand me een paar tips geven, van het type "had ik daar maar
bijtijds aan gedacht"? Zodat ik de tweede schijf er naderhand gewoon bij kan
zetten.

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11