[linux] Re: Iemand in staat geweest foto's te bestellen bij tpgpost

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Di Sep 26 09:28:00 CEST 2006

Op 25-9-06 heeft Julien Michielsen <julien op michkloo.xs4all.nl> het volgende
geschreven:

> Had een foto-bestelling bij tpgpost willen plaatsen. maar mijn browser
> werd niet herkend omdat het geen explorer was. Dat zal ook nog wel even
> zo blijven, en dat zou dan betekenen dat ik daar geen foto's kan
> bestellen. Ik denk dat je firefox kunt laten zeggen dat hij een explorer
> is, maar die eigenschap heb ik niet kunnen vinden. Iemand anders die er
> wel in geslaagd is? En, hoe heb je dat gedaan?
> bvd
> --
> Julien Michielsen
> julien op michkloo.xs4all.nl
>

> Julien,
Bij de Hema lukt het wel (doet mijn vriendin altijd met firefox onder
linux). Heeft zelfs de mogelijkheid om de randjes wat bij te snijden.

Het lijkt me verder beter een klacht in te dienen (voor de verdere
toekomst). Wil ik zelfs wel in naam van de nllgg versturen als je een leuk
briefje voor me maakt.

Peter