[linux] Re: Iemand in staat geweest foto's te bestellen bij tpgpost

Di Sep 26 17:07:42 CEST 2006

Peter Vollebregt wrote:
> Op 25-9-06 heeft Julien Michielsen <julien op michkloo.xs4all.nl> het volgende
> geschreven:
..[]

> Bij de Hema lukt het wel (doet mijn vriendin altijd met firefox onder
> linux). Heeft zelfs de mogelijkheid om de randjes wat bij te snijden.

Bij de Hema heb ik inderdaad regelmatig foto's af laten drukken. Daar
moet je ze echter na een paar dagen af gaan halen, en +/- 1e startkosten
betalen. Wilde een keer kijken hoe tpgpost vergelijkt met de Hema, en
heb hun klantenservice maar gevraagd of het ook met firefox zou moeten
kunnen.