[linux] Re: Dual head AGP kaart voor 3d effecten (aixgl en consorten)

Emiliano Heyns emiliano op iris-advies.nl
Do Feb 1 21:58:57 CET 2007

On Thu, Feb 01, 2007 at 07:46:52PM +0100, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Matrox kaartjes werken goed met Linux en andere OSsen, maar heb dual-head
> functionaliteit nog niet getest.

Ik heb zelf een Matrox G550, en dat was nog wat werk om die leuk aan
de praat te krijgen onder Ubuntu (veel googlen en uiteindelijk
proprietary drivers). Werkt dat met nieuwe Matroxen beter?

--
Emiliano