[linux] Re: Dual head AGP kaart voor 3d effecten (aixgl en consorten)

Do Feb 1 22:33:45 CET 2007

On Thu, Feb 01, 2007 at 09:58:57PM +0100, Emiliano Heyns wrote:
> Ik heb zelf een Matrox G550, en dat was nog wat werk om die leuk aan
> de praat te krijgen onder Ubuntu (veel googlen en uiteindelijk
> proprietary drivers). Werkt dat met nieuwe Matroxen beter?

de momenteel bekendste varianten zijn ATI en NVIDIA. Beiden closed
source met een campatibility layer waarbij NV de enige is die een beetje
fatsoenlik is ua stabiliteit, performance en het luisteren naar de
klant.

Aangezien NV cards dirt cheap zijn....

--
http://www.linux-it.nl