[linux] Re: Elektronische aangifte IB 2006 voor Linux

Vr Feb 2 22:16:47 CET 2007

On Thu, 1 Feb 2007, Gijs Hillenius wrote:

> Ik bedoel het niet zuur: had dat dan niet vorig jaar al gemoeten? Dit
> is tenslotte het tweede jaar dat ze het zo leuk voor Linux maken.

En dit jaar hoeft het niet meer. Want nu heb je het waardeloze systeem van
DigiD verplicht nodig. Van alle aanbevelingen was het gebruik van het
SOFI nummer het slechtste scenario. En dus hebben ze dat gekozen.

Vaste username + password was de onveiligste variant denkbaar. En dus
hebben ze dat gekozen.

Win je iets op het ene vlak lever je weer zwaar in op een ander vlak.

Hugo.

PS: Als ik niet het 'remove <BEEP> words' algoritme had toegepast was dit
bericht 10x zo lang geworden.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.