[linux] Re: typische postbank-zakelijk ervaring

Za Feb 10 10:43:09 CET 2007

Udo van den Heuvel wrote:

> Deze specifieke actie kan ik me in mijn geval niet meer herinneren maar
> ik gebruik `mijn postbank` met enige onregelemaat zonder problemen onder
> firefox op win32.
> Wellicht is het een site-bugje?

Ook ik gebruik voor prive-zaken `mijn postbank`, en dat zonder
problemen. Girotel-zakelijk is echter een ander beest, waarnaar alle
voorheen girotel-inbellers zijn overgezet. Herstel: inbellers is
onjuist, want voorheen maakte ik ook contact met firefox. Alleen, toen
logde je in met een gebruikersnaam als abc789, en had je over die naam
niets te makken. Nu kun je zelf een gebruikersnaam kiezen, maar moet die
met de explorer aangeleverd worden. En zolang Bill daarvoor nog geen
rpm-metje voor heeft aanleverd blijft dat gecompliceerd.

--
Julien Michielsen