[linux] Re: typische postbank-zakelijk ervaring

Zo Feb 11 14:15:29 CET 2007

On Sun, 11 Feb 2007, Julien Michielsen wrote:
> .. [] knip

> Ik heb dan wel geen dubbele naam, en heb achter Dr. nog steeds de s van
> sufferdje staan, wèl heb ik een dubbele titel en met dat versiersel
> achter mijn naam zal ik morgen of zo een brief schrijven aan Mw. drs.
> I.M. van der Wal, Hoofd E-commerce en E-mail van de Postbank om haar te
> zeggen dat ik het maar heel erg "zo-zo" vind dat je een serieuze corres-
> pondentie met hun server alleen maar uit kunt voeren als je het MS-Win-
> liedje zingt. Hiervan gaat dan natuurlijk - zoals ik in CC aan zal geven
> [...]

Ik zou de postbank ook wijzen op de consequentie van het beperken van hun
klanten kring. In dit soort zaken stem ik met mijn voeten. Ik loop naar
een concurrent die wel de dienstverlening levert waar ik op zit te
wachten.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.