[linux] Re: Internet bankieren (Was: Re: typische postbank-zakelijk ervaring)

Zo Feb 11 16:28:40 CET 2007

On Sun, 11 Feb 2007, Remko Bolt wrote:

> Sindsdien heb ik met veel plezier en succes bij de ABN-AMRO
> geinternetbankierd. Wegens omstandigheden ben ik echter op zoek naar een
> andere bank en overweeg, vanwege die leuke zweedse dame, de Rabobank.
> Iemand daar ervaringen mee? (met internet bankieren bedoel ik :-)

Ik ken mijn lokale Rabo kantoor. En die zijn creatief genoeg om zelfs nog
geld van een verloren chipknip terug te krijgen. Dat soort dienstverlening
is me wel wat waard. En als Rabolid ben je ook aandeelhouder met inspraak
in wat de lokale bank doet.

De challenge/response methode voor het online bankieren is gelijk aan die
van de ABN-AMRO. (Het zijn allebei grote Vasco klanten) En sinds ze de
boel uitgebreid hebben heb ik ook geen performance issue meer online.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.