[linux] Kun je groepen defini-eren onder firefox+kadres

Di Feb 13 06:21:02 CET 2007

Vaak wil ik post sturen naar een zelfde groep mensen. Zijn dat er maar
drie of vier, dan gaat dat nogal gemakkelijk, maar soms is het een groep
van 12. Zelfs een keer twaalf adressen invullen is geen pretje, maar
wanneer je dat een dag later weer moet doen ben je het zat voor je eraan
begint. Er zal vast wel een slimme manier zijn om groepen op te zetten,
maar het lukt me niet die te vinden. Iemand die een hint kan geven?
Dank
--
Julien Michielsen