[linux] Re: Kun je groepen defini-eren onder firefox+kadres

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di Feb 13 08:09:16 CET 2007

Julien Michielsen wrote:
> Vaak wil ik post sturen naar een zelfde groep mensen. Zijn dat er maar
> drie of vier, dan gaat dat nogal gemakkelijk, maar soms is het een groep
> van 12. Zelfs een keer twaalf adressen invullen is geen pretje, maar
> wanneer je dat een dag later weer moet doen ben je het zat voor je eraan
> begint. Er zal vast wel een slimme manier zijn om groepen op te zetten,
> maar het lukt me niet die te vinden. Iemand die een hint kan geven?
> Dank

Je mail client moet dat voor je kunnen regelen. In Mozilla
zou je het window 'Adressbook' kunnen openen en een nieuwe list
aanmaken.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693