[linux] Re: Bij volgen link wordt er ineens automatisch geswitched naar FireFox

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Feb 14 18:23:56 CET 2007

Op wo, 14-02-2007 te 17:23 +0100, schreef Jan Gnodde:

> Ik denk niet, dat dat an FF ligt. Ik zou eerder denken aan de desktop-manager
> (KDE/Gnome), dus zou je daar eens bij de instellingen moeten zoeken.

Er staat me bij dat ik in FireFox toentertijd iets moest aanpassen, maar
100% zeker weet ik het niet. Dat was trouwens wel in FireFox 1.5,
terwijl ik nu reeds enige tijd met 2.0 werk.
Maar volgens mij heb ik noch in FireFox, noch iets in KDE aangepast, dus
als iemand een idee heeft wat er is gebeurd en hoe de oude situatie
terug te krijgen ...

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>