[linux] Re: Bij volgen link wordt er ineens automatisch geswitched naar FireFox

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Do Feb 15 19:52:13 CET 2007

Cecil Westerhof schreef:

> Er staat me bij dat ik in FireFox toentertijd iets moest aanpassen, maar
> 100% zeker weet ik het niet. Dat was trouwens wel in FireFox 1.5,
> terwijl ik nu reeds enige tijd met 2.0 werk.
> Maar volgens mij heb ik noch in FireFox, noch iets in KDE aangepast, dus
> als iemand een idee heeft wat er is gebeurd en hoe de oude situatie
> terug te krijgen ...

Cecil,  vroeger stond dit ook ergens in de opties, maar met firefox 2 is
dat verdwenen. Teveel van die ergerlijke  gnome invloeden.

Maar je kan het gedrag gelukkig nog wijzigen met behulp van 'about:config'
- Geef dat als URL op (dat weet je vast al)
- zoek naar alles waar 'tab' in voorkomt
- Verander de instelling van: 'browser.tabs.loadInBackground' door erop
te dubbelklikken
- Indien op true worden URLs weer in de background geladen.

- Selecteren dmv ctrl-(left)click helpt ook.

Peter