[linux] Re: Sinds SuSE 10,1->10.2: machine loopt 100% vol => reboot => 70% ruimte !!??!!

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Vr Feb 16 23:27:38 CET 2007

Hugo van der Kooij wrote:

> En heb je het echt nodig? Organiseer je je data zo slecht dat je zonder
> een index niets meer kan terugvinden?

een index is best handig. Maar het is nergens voor nodig die continu
up-to-date te houden.
Ik run dagelijks, per cron, updatedb, zodat ik locate kan gebruiken om
files te zoeken. Dat loopt dan gemiddeld een halve dag achter, maar je
kunt natuurlijk altijd de boel, wanneer dat echt nodig is, up-to-date
maken met een extra run van updatedb. Lost dan een paar minuten.

--
Wybo