[linux] Linux laptop gezocht

Za Feb 17 09:43:46 CET 2007

Hoi,

Ik heb na maanden vechten het opgegeven. Ik krijg Linux niet stabiel op
een HP Pavilion DV-6132. Wat heet. Het wil eigenlijk al niet booten. Ik
heb de hele truken doos die ik kon vinden getest er een dikke map aan
DVD's aan overgehouden maar ik ben het zat.

De originele windows meuk wordt nu ingespoeld en de unit staat op
marktplaats te koop.

Blijft over dat ik dus op zoek ben naar een laptop met een redelijk
scherm, 1GB RAM met mogelijkheid om uit te breiden, een leuke CPU (Zoals
de AMD X2) voor een prijs tussen de 800 en 1000 euro.

Iemand live Linux ervaring met een model in die categorie? Tips welke shop
een goede aanbieding heeft die Linux kan draaien? Mijn uitgesproken
voorkeur is Centos 4.4 omdat ik daar ook mijn servers her en der mee heb
ingericht.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.