[linux] Re: Bij volgen link wordt er ineens automatisch geswitched naar FireFox

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Feb 15 20:52:24 CET 2007

Op do, 15-02-2007 te 19:52 +0100, schreef Peter Vollebregt:
> Maar je kan het gedrag gelukkig nog wijzigen met behulp van 'about:config'
> - Geef dat als URL op (dat weet je vast al)
> - zoek naar alles waar 'tab' in voorkomt
> - Verander de instelling van: 'browser.tabs.loadInBackground' door erop
> te dubbelklikken
> - Indien op true worden URLs weer in de background geladen.

Daar staat hij reeds op, dus dat is het niet. Ik vraag me af of het een
van de extensies kan zijn die hier voor zorgt.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>