[linux] Re: Linux laptop gezocht

Za Feb 17 11:02:46 CET 2007

On Sat, 17 Feb 2007, Roeland Th. Jansen wrote:

> Ik weet dat je verschrikkelijk handig bent, maar enig idee hoe het
> allemaal komt?

Een paar narrige chipsets waar geen ondersteuning voor is of met
onwerkbare beperkingen. Ik heb er nu 2 maanden mee vergooid waarin ik
andere dingen voor elkaar had willen krijgen en ga er geen seconde meer
aan verspillen.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.