[linux] Re: Linux laptop gezocht

Za Feb 17 10:49:32 CET 2007

On Sat, Feb 17, 2007 at 09:43:46AM +0100, Hugo van der Kooij wrote:
> Blijft over dat ik dus op zoek ben naar een laptop met een redelijk
> scherm, 1GB RAM met mogelijkheid om uit te breiden, een leuke CPU (Zoals
> de AMD X2) voor een prijs tussen de 800 en 1000 euro.

Ik weet dat je verschrikkelijk handig bent, maar enig idee hoe het
allemaal komt?

Ik heb een stuk of wat off the shelflaptops geleverd, van acer, toshiba
en (zum kotzen) fujitsu siemens en 'k moet toch wel zeggen dat het
gewoon werkt zonder problemen.

tuurlijk, een ingebuwde SD card reader dan niet, maar who cares. 10 euro
er aan plakken en je kan 8 verschillende kaartjes tegelijk lezen zonder
closed source oplossingen, via USB.

--
http://www.linux-it.nl