[linux] Re: Internet bankieren

Peter Fokker nllgg op berestijn.nl
Zo Feb 18 12:32:00 CET 2007

"Wybo Dekker" wrote:

> vergis je niet, abn-amro haalt de centen weer op andere manieren
> binnen.
[..]
> Daarnaast zijn de tarieven voor het binnenlands betalings verkeer er
> ook veel hoger dan bij de postbank.
>
> Alles bijelkaar ben ik voor 600 transacties in totaal zo'n 250 euro
> kwijt aan bankkosten (downloads, pasjes, transacties,
> abonnementenskosten e.d., de overbodige downloads niet meegerekend).
> Dan is de postbank echt *veel* goedkoper!

Hoe vergelijken ABN-AMRO en Postbank zich met Rabo-dochter Bizner
(http://www.bizner.nl)?  Als ik Hugo goed beluister dan is
Internet-bankieren bij de Rabo geen probleem (en ook veilig(er)
dankzij de separate login-calculator); hopelijk geldt dat dan ook voor
de dochter (ook al hangt de webstek van Bizner van .ASP- en
ASPX-pagina's aan elkaar).

Ik overweeg sterk om de Postbank (zakelijk) vaarwel te zeggen, vooral
omdat ik ook tot die paar procent behoor die NIET met IE wenste te
werken. De druppel is bij mij de dreigbrief over het afschaffen van
de giropas basis en de vervangende giropas a EUR 10,95/jaar. Dat is
alvast weer 2 maanden Bizner (a 5 euro per maand)...

Groeten,

--Peter Fokker

--
1987: "Computers do what you tell them to do, not what you want them to do".
2007: "Computers do what they tell them to do, not what you want them to do".