[linux] Re: Linux laptop gezocht

Zo Feb 18 20:06:30 CET 2007

Aldus schreef Hans Paijmans op Sat, Feb 17, 2007 at 10:45:03AM +0100:

> Aangezien HP ook Redhat verkoopt zou ik het interessant vinden hun
> mening hierover te horen.

Red Hat werkt best wel aardig op de HP Proliant servers, maar laptops?
Er stond laatst een verhaal over een laptop van HP die Linux ondersteunt.
(O.K. Mijn Compaq EVO laptop doet het ook redelijk onder Knoppix).

Misschien dat een Apple Powerbook G4 ook geschikt is voor Linux.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth
--
	If a moron can become president,