[linux] Re: met enige ergernis

Di Feb 20 15:03:05 CET 2007

On Tue, Feb 20, 2007 at 02:54:02PM +0100, Alexander Volovics wrote:
> Ik heb nu 4 keer @home benaderd, telefonisch en via email, om dit op
> te lossen maar ik wordt steeds met een kleuitje in het riet gestuurd.

tja.

> Aan de andere kant begrijp ik ook niet waarom de NLLGG (of de beheerders
> van deze lijst) zo recht in de leer moeten zijn. Moet er nu echt van SORBS
> gebruik gemaakt worden.

geef je zelf het antwoord niet al hierboven dan?

> diverse Fedora en Ubuntu lijsten, naar diverse lijsten voor statistici, enz.
> Kennelijk worden daar andere middelen gebruikt (die vermoedelijk prima
> voldoen want er zijn geen oprispingen of klachten).

Iedereen doet het op zijn eigen manier. Ik wil je alle troep die alsnog
doorkomt wel een weekje sturen die gelukkig door het susbscription model
niet doorkomt?

> Ik hoop dat hierover van gedachten gewisseld kan worden om mogelijk
> tot een andere oplossing te komen.

de enige oplossing is @home duidelijk maken dat een passief beleid tot
dit soort zaken leidt...

maar dat is mijn persoonlijke idee; ik ben niet degene die over de lists
gaat; hooguit over de subscriptions en de approvals etc.

(en voor diegenen die het niet weten: approvals gaan standaard de
vuilnisbak in, ik blijf niet waarschuwen....)

--
http://www.linux-it.nl