[linux] Re: met enige ergernis

Di Feb 20 19:18:34 CET 2007

On Tue, Feb 20, 2007 at 04:15:17PM +0100, Arno H.P. Reuser wrote:

> Deze benadering klinkt gelukkig heel wat constructiever dan de negatieve
> reactie van Roeland die met "tsja" en "vuilnisbak" niet veel verder
> lijkt te komen. Jammer.

Aan de andere kant: jij hebt ervaring met tiscali, home, speedlinq en
nog wat van die toko's?

Het staat me denk ik vrij om het in mijn ogen te classificeren als iets
wat in het archief thuis hoort dunkt me. Jij mag best een anere mening
er over hebben.

Ik zie het zo: als je een bepaald type auto koopt waarvan bekend is dat
het wegrot onder je kont en dat je regelmatig ana de kant staat en jij
weet het van te voren, dan moet je niet naderhand zeuren.

't Klikt vast negatief maar je hebt ook zelf verantwoording. Als je om
wellicht voor jezelf een volstrekt legitieme reden bij een ISP terecht
komt en die rammelt, tja, dan heb je de keus zelf gemaakt.

Ik weet het, heel vervelend om te horen en ik hoor graag dat het niet
waar is.

--
http://www.linux-it.nl