[linux] Re: cron probleem

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Wo Feb 21 10:00:51 CET 2007

On Wednesday 21 February 2007 09:51, Rob Zwartjes wrote:
> zover had ik het nog niet gezocht. Ga vanavond gelijk een e2fsck -f
> /dev/hda5 draaien om te zien of bij de hernieuwde start toch nog wat te
> repareren achter is gebleven. Met "linux single" bedoel je waarschijnlijk
> "init S" ?

Je kunt ook in je syslog en /var/log/messages kijken naar de vorige opstart.
Filesystemen die niet clean gemount zijn, worden standaard gecheckt. Als ze
er niet te erg aan toe zijn, start het systeem nog wel op, en wat je dan
hebt, lijkt inderdaad op jouw situatie. Maar dan staan er wel allerlei
meldingen in de logfiles.

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11