[linux] Re: het toppunt...

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Wo Feb 21 16:27:40 CET 2007

> Energiedirect kondigde aan dat mijn *eind*afrekening 2006 op het web
> beschikbaar is.
> Helaas alleen leesbaar met Microsoft IE.
> Op mijn vraag om een papieren versie kwam het volgende antwoord:
> (heeft iemand een idee over hoe we zoiets kunnen afstraffen?)

Ik denk dat je misschien contact op zou moeten nemen met de
consumenten bond.

> Om alle klanten toegang te geven tot de persoonlijke pagina, waaronder
> de factuur, moeten we een internet browser kiezen die het meest
> gebruikt
> wordt.

Dit is natuurlijk een gotspe. Als je ALLE klanten toegang wilt geven
moet je niet de meest gebruikte browser ondersteunen, maar alle
gangbare.
Is zoiets als een tankstation dat zegt: we willen alle automobilisten
bedienen. Benzine wordt het meest gebruikt, dus we leveren geen diesel
of LPG.

Dit laat trouwens wel weer zien hoe gevaarlijk het monopoly van
Redmond is. :-{