[linux] Re: het toppunt...

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Feb 21 16:41:22 CET 2007

Wybo Dekker wrote:
> Energiedirect kondigde aan dat mijn *eind*afrekening 2006 op het web
> beschikbaar is.
> Helaas alleen leesbaar met Microsoft IE.
> Op mijn vraag om een papieren versie kwam het volgende antwoord:
> (heeft iemand een idee over hoe we zoiets kunnen afstraffen?)

Dit is inderdaad het toppunt!!!

(En we hebben als bestuur NOG STEEDS geen modus operandi om
het als NLLGG aan te pakken).

Mijn advies is dat dit inderdaad onder de ogen van niet alleen de
consumentenbond (die volgens mij niet onafhankelijk (meer) is)
te brengen, maar dat dit ook naar de dagbladen toe moet.

GODVERDEGODVER...

Bestuur (mijzelf incluis) DOE IETS! Ik stuif meteen naar de
bestuurslijst toe.

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693